KLM Secret Cities Twitter-wedstrijd

Dinsdag 29 maart 2011
KLM's Twitter volgers hebben 4 weken lang elke week kans op het winnen van 2 tickets. Van maandag 28 maart t/m vrijdag 24 april, kunnen zij via Twitter deelnemen aan de Secret Cities wedstrijd. Meedoen kan door de exacte locatie van een dagelijks wisselende afbeelding te raden. De volger met het antwoord het dichtst bij de plek afgebeeld op de foto wint!

KLM's Twitter volgers ontvangen een dagelijkse tweet met daarin een link naar een afbeelding van de geheime locatie van die dag, en een kleine hint. Door een vlaggetje te prikken op een wereldkaart kunnen zij hun deelname heel gemakkelijk bevestigen. De weekwinnaar krijgt twee tickets naar zijn favoriete Secret City van die week.

KLM is actief in het gebruik van Social Media. KLM biedt haar klanten de mogelijkheid om servicevragen te stellen en om in dialoog te gaan via Twitter en Facebook. KLM heeft ook regelmatige promoties en speciale aanbiedingen via deze kanalen: recent heeft KLM haar Facebook fans gratis een set gepersonaliseerde bagagelabels aangeboden.